Po co określamy klienta docelowego?
Zabierając się za home staging najpierw określamy klienta docelowego, czyli precyzujemy grupę docelową, która zainteresuje się daną nieruchomością.
❗️Ustalenie grupy docelowej to podstawa dobrze wykonanego home stagingu, a projekt przygotowania nieruchomości do transakcji należy dobrze przemyśleć i zaplanować.
Profesjonalny home stager analizuje nieruchomość pod względem lokalizacji, wielkości nieruchomości, czy chociażby standardu budynku. nna grupa docelowa będzie dla kawalerki usytuowanej w dzielnicy biurowej, a inna dla mieszkania trzypokojowego niedaleko parku.
❓Czyli po co określamy klienta docelowego?
To jest bardzo ważne, ponieważ inne potrzeby będzie mieć rodzina z dzieckiem, a inne singiel czy para.
Zawodowy home stager dostosuje wykończenie nieruchomości do potrzeb ustalonego klienta docelowego, a przez odpowiednie rozplanowanie przestrzeni, zabiegi dekoratorskie i nadanie mu neutralnego stylu będziesz mieć pewność, że oferta będzie skierowana konkretnie do wyodrębnionej grupy docelowej.
Dzięki dobrze ustalonej grupie docelowej szybciej sprzedasz lub wynajmiesz, a to będzie miało bezpośredni wpływ na wynik finansowy uzyskany z transakcji.
Masz pytania?
#warszawa #nieruchomosci #nieruchomości #nieruchomoscinasprzedaz #nieruchomoscinawynajem #remont #inwestycjawnieruchomości
#oshs #eahsppolska